Fredag...

... är den sämsta dagen på veckan med mitt schema! Alltså jag är den som går upp först i familjen på fredag, det säger ganska mkt ska ni veta! Eller dem andra i familjen har blivit ganska lata nu mer... Jag behöver iaf gå upp kl 6 för att sedan åka i morgonens VÄRST rusningstrafik, bara en halvtimme senare är det mkt lugnare och skönare att åka, men det funkar inte. Anledningen till att jag går upp så här tidigt och står ut med massan strassade trafikanter är? Jo att jag ska ha 1 hel lektion i skolan på 1 timme och 50 minuter! Svåraste kursen måste det givetvis också vara; Kemi B. Ibland undrar jag om jag har dålig karma eller ngt, Joanna den lyckogumman börjar ju 12.40 varje fredag!

Dagen idag har iaf vart effektiv. Hade prov på kemin, gick väl sisådär, efter det så bar det av till jobbet. Var klar på jobbet vid 11 tiden och åkte sedan och kollade lite i butiker i staden. Skulle behöva typ två klänningar till för att klara av hösten utan garderobsbekymmer, men hittar ingen som faller mig i smaken. Får göra ett seriösare försök sedan när pengarna kommer in på kortet nästa gång... Fixade lite ärenden i gamla tråkiga jakancentrum gjorde jag också och begav mig sedan hemåt för att äta en riktigt mumsig lunch... med mig själv, haha! Senare ikväll kommer Sainey hit och ska sällskapa med mig... ska kolla på film och så. Mkt trevligt ska det bli.

PussPuss lilla du!

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Hihihi. Men du kanske har tur i annat. ;) Du har i alla fall inte Giftstruma! Den du! :D

2008-09-19 @ 17:01:15
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0