En dag som denna är en typisk onsdag, eller?

Små glädje ämnen i vardagen höjer humöret helt. Som att jag precis fick gå från lektionen typ 5 min innan alla andra för att jag redan kunde det vi skulle gå igenom. Sådan härlig känsla att slippa, haha jag är en tönt. Men dagen till ära en ganska gullig tönt om jag får säga vad jag tycker.

Resten av dagen kommer spänderas i jakobsberg troligen. Jag ska efter skolan hem och plugga italienska samt psykologi. Jag tänkte även pröva nya Sats i Jakobsberg, dock hade dem inga pass som passade mitt schema. Men ska nog dit och springa en stund tror jag... för annars riskerar jag att behöva ut och springa i naturen med Anna. Vilken hemsk tanke springa i naturen, usch och fy, haha! Hade även tänkt att spändera viss tid i centrum spanandes efter nya skor och lite annat smått och gott.

Nej nu borde jag börja med mitt arbetei tekniken... Borde kanske gjort de redan från början.. men orkade inte, för det är ganska lätt.

Puss


Kommentarer
Sötis Sarah

Haha, Malin seriöst kan inte du och jag dra ut och jogga någon dag? I naturen ja. Jag skulle vilja se den synen.

2008-09-10 @ 19:51:03
Besök mig på min hemsida: http://sarahwinberg.blogg.se/
Sötis Malin

Haha vilken syn! Jo om det är långt bort ifrån folk så att jag slipper vissa min smästa sida. Haha, skulle dock faktiskt vara skönt. Puss

2008-09-10 @ 20:25:35
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se/
Sötis Linnéa

VADÅ SATS I JAKOBSBERG?! HUR SKA JAG KUNNA VETA DESSA SAKER OM DU INTE INFORMERAR MIG? :(

2008-09-10 @ 22:06:13

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0