Barn och badrum...

... enda kopplingen mellan dessa två ting trodde jag var att dem började på b. Så fel jag kunde ha, tydligen är fräscha, moderna och snygga badrum dessamma som skrattande barn. Ja iaf om man kollar i alla badrumskataloger som mamma har skaffat åt mig. Lite konstig, för mig är badrum dessamma som avkoppling och egentid, trodde faktisk inte att man kopplade ihop barn och egentid ens om man är en stolt nybliven förälder.

En annan rolig grej jag såg i en katalog var att det stod ett par gummistövlar precis under själva duschen som om man skulle fylla stövlarna. Haha komiskt!

Sjukt egentligen hur vissa saker ska få en att handla. Reklambranchen är som ett Alice i underlandet skulle jag kunna tro... Tänk om man kanske vill bli ngt sådan...

Puss

Kommentarer
Sötis Peter

Jag vill börja inom reklambranschen :/

2008-09-30 @ 00:08:42
Besök mig på min hemsida: http://renewedundone.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0