Äntligen lite nytt!

Wiie pappa och mamma berättade idag att vi ska göra om toaletten i hösten och att jag (ehm och Anna) har ansvar för all inredning och val av kakel och klinkers. Jag har så många idéer och tankar... Är inne på lite äldre look med marmorfärgat i hela badrumet med ljusblå inslag eller hel vit med djungelgröna detaljer. Hmm ska ta och fundera riktigt noga innan jag väljer ngt helt. Ska alltså inom den närmaste veckorna ta och göra en liten utflykt till någon kakelbutik också och inhämta inspiration. Åh kom just att tänka på att det kommer bli nytt ljus där inne också, va härligt det kommer bli när man ska sminka sig. Haha jag är typ jättelycklig över denna oväntade kommande renoveringen. Fast jag hade ju iofs annars tänkt handla lite färg för mina egna pengar och måla mönster över det dötrista tapeterna som finns där idag.  

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0