Aje

Är ganska trött och jag har en fruktansvärt ont i mitt lilla vänsterknä. Har inte haft så här ont imitt knä någonsin, vet inte alls vad det kan vara. Suck! Ska riga till sjukhuset imorgon så att dem kan kolla och säga vad som är fel, vill verkligen slippa värken. Men hallå pappa påpekade just att jag nu mer behöver betala för mina läkarbesök! Det är ju orättvist varför kunde jag inte ha fått ont i knät för en månad sedan??

Träningarna med 95 tjejerna är otroligt givande för min personliga utveckling, otroligt nog. Hela tiden får man nya idéer om hur man kan få tjejerna att vilja träna. Jätteroligt är det iaf.

Nej nu började ju Top Modell så nu riktar jag min kocentration till det istället!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0