Veckan...

Dålig uppdatering javisst. Har haft så mkt att göra denna vecka.

Måndag
Jobbade hela dagen lång... Jag gillar att jobba på sweco för det är trevligt här. Har alltid lunch sällskap, vilket är ett stort plus... Så tråkigt att äta själv. Haha. På kvällen vet jag inte riktigt vad jag gjorde... troligtvis åkte jag bara hem och somnade.

Tisdag
Började dagen hos naprapaten. Om någon har ont någonstans rekomnederar jag att man går till en naprapat istället för en läkare som ändå är okunnig ich oftast för stressad för att bry sig. Micke, som min naprapat heter, konstaterade att jag har stora problem med ryggen och att det har lät till min smärta i knäet. Min rygg var sne vilket täppte till en massa blodkärl osv. Aja ska dit om två veckor igen och jag längtar tills jag kommer slippa alla smärtor som jag har... Trots att smärtan man får hos honom när han masserar och knäcker och trycker på ömma punkter är fruktansvärd! Efter det vart det mera jobb och sedan träffa Sussi en mega snabbis innan jag åkte hem och somnade.

Onsdag
Hela dagen lång satt jag och Sarah och lyssnade på Erik från ABC-gruppens förklaringar om studentmössan. Haha tröttnade efter ett tag. Men är iaf glad att det är gjort. Har pratat en massa med Vlad ang skol IF och de saknade intresset i skolan. Men ska verkligen ta tag i det så snart som möjligt. Han med att prata med massa om lite allt möjligt den dagen faktiskt... På kvällen blev det till att somna på en gång igen. Haha!

Torsdag
Sitter på jobbet nu och har gjort sedan klockan 8... och ska jobba fram tills klockan 17... kul va? Haha aja ska avsluta min lunch rast nu...

Kommentarer
Sötis Sarah

sötnos, jag <3 dig.

2008-10-30 @ 20:59:46
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0