Fredagen som var...

Ja då sitter jag här igen efter en trevlig, rolig, komiskt och tråkig fredag. Finns säkert fler tusen andra ord som beskriver gårdagens utgång bättre. Men nu koncentrerar vi oss på dessa.

Kvällen började vid 18.00 då jag satte mig på tåget in mot stan. Joanna satt även hon där och vi satt och fnissade åt den kommande kvällen. Båda såg fram emot den så att säga. Vid 19 ungefär var vi hemma hos Jasmin efter visst irrande bland peppelgården, poppelgården, grangården och granngården. Där vart det massa mysmat, prat och giutarhero (för dem som ville). De vissade sig att Jasmin faktiskt är grym på det, inget jag räknat med, men riktigt kul att se. Allt var jättetrevligt fram tills att vi skulle gå. Jag hade klagat redan påväg till Jasmin (och hundra gånger innan de) om att mina klackar är väldigt ostabila, de känns liksom som om man kan knäcka dem ni vet. Iaf sista trappsteget viker sig klacken och den sitter numer inte på skon! Så jävla tråkigt och irriteraden! Va gör man då liksom? Vi försökte laga den med superlim... det funkade inte! Fick låna ett par skor av jasmin som var någon storlek försmå *ajajaj* Med stövlarna på visade jag bara typ 30 cm hud med det vart hela benen i de lånade skorna, inte vad jag räknat med! Suck, men tack och lov finns de alltid några som är slampigare klätt.

Väl inne i stan skulle jag ju mött Elin och Sainey, men då dem ändrat planer och skulle till toxic istället orkade jag ine dit med tanke på att det är inträde dit. Dessutom hade jag ju sagt åt Sarah att jag skulle till ICE och eftersom hon åkt dit själv ville jag inte lämna henne. Så jag och Sarah gick till ICE istället. Där kunde Sarah använda det kunskaper Sander gett oss och ha inneställe face-off med en kille. Haha han klarade sig bra ett tag, men föll på magenta. Sarahs släppte även årets kommentar, läs den här. Sedan var det en idiot som var sjukt nära på att starta en catfight mellan mig och en tjej. Seriöst hade den tjejen bara blivit lite surare på mig hade jag troligtvis haft ett eller annat blåmärke.

När vi sedan begett oss från ICE och stod och väntade på herr Dörrvakt och en kille kom fram och frågade om vi var rädda för honom kom årets näst bästa kommentar av Sarah "Jag är inte rädd för dig. Jag är rädd för stora dörrvakter, trånga utrymmen, fula bilar och åtsittande skor!"

Kom iaf hem vid fyra tiden imorse och eftersom att Zingo hatar att bli väckt mitt i natten av att någon kommer hem vaknade alla eftersom att han skällde. Pappa frågade vad klockan var, jag svarade att den var på tok för mkt sa han jaha och somnade om. Lite roligt.

Puss

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Vad nu? Vad förväntade du dig då av en tjej som går musiklinje?

2008-10-18 @ 20:26:50
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/
Sötis Sarah

haha shit det där med stora dörrvakter, bilar och sådär hade jag nästan glömt bort. :) dock sa jag nog illasittande skor ;D helt mysig kväll. :D

2008-10-18 @ 22:36:02
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0