Torsdag

Mer inspirerad än någonsin att övertala mamma att vi ska gå på bikram yoga. Det är yoga i 40gradig värme... Med andra ord man svettas som bara den. Men tänk hur ren man kommer känna sig efteråt! Man blir av med typ alla gifter i kroppen. Jag tror jag ska öva min övertalningsförmåga på mamma imorgon, hon är nämnligen på konferans idag... Den lilla, lilla nackdelen är ju då priset. 10 ggr för 1400 kr, men då får man ju träna precis när man vill, ehehe! Tror att jag kanske kan övertyga mamma om att jag vi ska köpa ett prova på kort för 10 dagar, vilket bara kostar 350 kr. 10 yoga pass för 350 kr, inte illa. För ja om jag hade ett sådant kort skulle jag ju gå alla 10 dagar. 

Puss 

Kommentarer
Sötis Emma

Tycker inte det låter allt för mysigt vad är det som lockar? ..sitta och svettas i 40 grader frivilligt och desutom betala för det? :P haha. Söta Malin = )<3

2008-10-16 @ 20:50:12
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se/
Sötis Emma

Jag förstår mig inte på sånt där helt enkelt :p haha.

2008-10-16 @ 21:28:08
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0