Tisdag

Sitter på jobbet just nu. Har vart här sedan tidigt imorse, ni ska bara veta hur trött jag var. Fanns inte så jätte myckat att göra, men lite har jag roat mig med. Hittade den mest underbara överstrykningspennan uppe på kontorsmaterialavdelningen nyss. Den är mörklila! Så perfekt, jag tror jag ska låna hem den ikväll, hihi!

Just nu försöker jag få ihop ett styrkeprogram till en av tjejerna i volleybollen. Är inte så lätt som jag trodde, men låt mig klura lite till så ska jag fixa ihop ett superduperbra program som gör alla super vältränad. Haha!

Jag skulle förresten göra vad som helst för massage av ryggen. Den är så stel och så omjuk, haha så bra på att förklara. Men alltså massage av ryggen står högts upp på min önskelista just nu!

Kommentarer
Sötis Pyret

läste jag rätt? massage?



då har du kommit rätt :D

2008-10-07 @ 20:15:53
Besök mig på min hemsida: http://onlymen.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0