Tisdag kväll...

Vad de ska vara svårt att skriva ett tal. Håller på med de dumma svenska talet om hälsa som ska framföras på torsdag. Suck vad jag hatar att det går så långsamt framåt. Men måste få klart det ikväll och öva på det hela dagen imorgon för på kvällen lär det inte bli något plugga.

Träningen med flickorna idag gick ganska bra, men jag måste komma på något sätt att få upp träningsfrekvensen. Vill att det ska gå snabbt och utan en massa flamsande och pratandes. Suck varför är det alltid så på träningar? Det är ju så på mina egna träningar med.

Imorgon är det först skola som gäller. Ska ha min tredje kemilabb för året... och tydligen är det viktigt att man har på sig byxor varje gång man labbar. Haha första labben vi hade så Karin Det är väldigt dåligt att ha öppna skor och leggings i nylon så denna gång ska jag ha ordentliga byxor (eller mjukisbyxor) på mig medan vi labbar.

Efter skolan blir det mys på sturebadet med lilla mamma. Kommer bli så underbart och trevligt. Min kropp behöver verkligen lite simning, lite kurbad och lite ansiktisbehandling. Mys säger jag bara! Hoppas bara att jag inte blir för dåsig, dock vet jag ju att risken för det är 100 procentig. Suck haha! Aja får försöka ta mig ur det tillståndet och klara av mer skoj efter spa:t.

Nej nu måste jag faktiskt gå och lägga mig innan jag somnar med datan i knät.

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0