Tisdag igen

Har nu pluggat riktigt bra anser jag. Haha, jag har skrivit anser ganska många gånger i min psykolgiuppsats. Det går faktiskt bra att plugga nu. Har kommit väldigt långt med den och den kan kanske bli så gott som klar ikväll. Så kan jag göra några små förändringar på den imorgon när jag har pappret med den exakt uppgiften.

Nu ska jag gå till centrum och hämta ut Annas nya knäskydd som kom från basesport.se idag. När jag frågade pappa om inte jag också kunde få ett par svarade han Malin du har ju aldrig ens slängt dig så dina kommer ju hålla hur länge som helst. Suck bara för att Anna hade sönder sitt tredje par. Haha, hur lyckas hon? Hon fick ett par nya förra veckan och efter första träningn var det ett stort hål samt brännmärke på dem. Jag vill också vara duktigt och kunna slänga mig! Haha, men jag fick ett nytt par shorts som tröst för att jag inte fick ett nytt par knäskydd. Alltid något jue!

Med posten idag kom även en enkät om Jakobsbergssjukhus. Dom gör tydligen någon undersökning på hur man upplever sina besök där. Så nu vet dem att jag hatar de sjukhuset och läkaren efter att hon skrattade åt mig när jag frågade om man inte kunde operera knäet, suck på okunniga läkare. Men jag ska till min naperapat nästa tisdag så jag hoppas att han vet vilken idrottsläkare jag kan vända mig till så att jag slipper ha så jävla ont i knäet framöver. 

Puss 

Kommentarer
Sötis Sarah

haha jag vet! HELT stört.

tror jag ska köpa dem på fredag :)

2008-10-22 @ 21:11:57
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0