Tisdag...

Har ingen skola idag... eller jo jag har eget arbete i psykologi, men det är desamma som att jag inte behöver vara i skolan idag. Skönt det för det betyde att jag fick sovmorgon idag, behövdes verkligen. Jag hade tänkte jobba idag för det fanns tydligen saker att göra, men hon som hade uppgifter åt mig var på kurs. Så får jobba en annan dag istället.

Gårdagen bestod av plugga, tandläkaren, plugga, träna, plugga. Riktigt skojig dag, INTE! Ha ha, det enda som var kul var träningen och den var inte så kul heller. Så tråkigt när alla är otaggade. Men hann iaf med att skriva klart min TMS uppsats... vilket var bra med tanke på att den skulle in igår.

Det här är vad jag har att göra i skolan just nu:
- Psykologiuppsats, om barnsutveckling
- Kemi B prov, syra- basreaktioner på fredag
- Design, göra en produktbild av en väska som uttrycker sirlig eller utsmyckad
- Lite italienska läxor, gramatik
+ (sådan som redan borde vara klart för länge sedan)
- Svenska B, roman anlays av boken Berättelsen om Pi
- Geografi A, befolkningsanalys av Gutemala
- Kemi B, två laborationsrapporter

Önska mig lycka till!

Puss

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Lycka till!

2008-10-21 @ 21:51:59
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0