Tisdag

Varför fastnar man alltid framför tvprogram? Skulle bara ut och fråga mamma en grej och så var ugly betty på och ja nu sitter jag här. Haha!

Dagen har bestått av att jobba lite på sweco. Luncha med dem och sedan åka och möta Sarah för att sedan åka och skriva på för slutskivan. Så nu är det klart. Efter det strossade vi lite samt hade allvarligt prat. Kändes skönt att få prata av sig, hoppas att du också kände så gumman? Träffade även Sussi en snabbis innan jag åkte till Sollentuna och träningen. Har börjat hitta min stil nu, känns som om jag och tjejerna börjar förstå varandra nu.

Nej ska kolla klart!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0