Söndagskväll

Det har vart en lång söndag känns det som. Denna söndag började vid 11tiden imorse med att jag gick upp och åt frukost, inte lika god som den igår som bestod av nybakde scones, men god var den iaf. Efter frukosten begav vi, jag, mamma och pappa, oss mot globen där en av stockholms största kakelaffärer ligger. Dock hade den söndagsstängt så mamma tvingade pappa att åka till Addidasoutlet. Där hittade jag ett par nya volleybollshorts. Dem är ett lite konstigt material, men sköna och dem passade mig och min rumpa ganska bra. Efter det så åkte vi och kollade på nya badrumsmöbler och jag är ganska säker på vad jag ska ha inne på toaletten nu. Kommer bli så fint så fint. Efter att jag kommit hem så kom Sainey över och vi skulle plugga... Gissa vad vi gjorde? Ni gissade rätt vi pluggade inte! Haha, vi måste så skärpa oss, eller tja mest jag kanske. Vi har roat oss med att kolla på Gossip Girl och jag bara älskar den serien. Så underbar!

Nej nu ska jag kanske ta och skriva mitt tal om hälsa till svenskan... blö så trist!

Puss

Kommentarer
Sötis Bella

Haha yes :D see you on friday.<3

2008-10-06 @ 11:56:54
Besök mig på min hemsida: http://mongocrew.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0