Söndag

Sitter framför datan och har precis bokat biljetter till Highschool musical 3, haha jag och Anna ska se den på onsdag. Wiie vad vi är söta, Joanna du skulle bara våga säga ngt annat! Haha! Idag har jag förutom bokat biljetter övningskört med mamma. Gick oväntat bra, båda två lever fortfarande. Dock var våran bil lite svårare än den jag körde med på bilkskolan. Våran bilskoppling är lite knäpp enligt mig. Men men vi kommer nog komma överns om ett tag.

Gårdagen bestod av att gå upp sent, handla preseent, gå på kalas och sedan åka in till stan och fika med Iza. Var en ganska skön lördag med andra ord. Nej nu ska jag dels göa klart himla teknik uppsatsen och dels övertala mamma att jag verkligen behöver de söta små skorna. Har 40 min på mig innan affären stänger och dem inte är undanlagde längre, så önska mig lycka till!

Puss


Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Fyfan.

2008-10-19 @ 21:15:51
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/
Sötis Sarah

haha, tänk då på mig som har ny bil att köra varje månad! Man blir van vid olika kopplingar och växellådor. Ibland önskar man att pappa inte hade bilfirma

2008-10-19 @ 22:37:42
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0