Onsdag kväll...

... Haha jag var sååå nära på att skriva tisdag kväll!

Sitter hemma vid matbordet och vi har just diskuterat planerna inför jul. Ett alternativ är att vi lämnar Stockholm och drar till Sälen. Tänk vad mysigt med en riktigt vit jul, det skulle ju vara helt underbart. Åååååh! Ett annat är att åka till ngn Herrgård norrut. Alla alternativ innefattar i alla fall snöigare utsikter. Börjar bli lite julsugen iaf. Haha dessvärre kom vi just på att vi kanske inte kommer stå ut med varandra så länge. Haha! Komiskt!

Dagen idag har för övrigt sprungit på i snabb takt. Började med lektion och lite studentinfo med klassen. Har nu ökat listan svartlistade på skivan från noll till en. Efter min första och enda lektion blev det studenmöte med "studentgruppen" där vi ännu mer diskuterade slutskiva. Måste verkligen bli av =) Efter det skrev jag och pål laborationsrapport medan eh Sarah färgade påls hår på skol toaletten! Haha! Komiskt. Snitzbarnen blev jätteförvirrade och stod och glodde jättelänge. Efter det lilla äventyret så åkte jag och jobbade på Sweco igen. Lyckades picka in tårtkalas, inte helt fel.

Måste sluta nu fär nu är det mat!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0