Måndags möte...

... Är det just nu på jobbet, men jag slipper dem så jag sitter här och ska nu summera veckan och helgen som gått!

Förra veckan var körig som bara den... och jag har fortfarande saker som borde göras för skolan. Men men sådan får jag ta senare när jag inte jobbar... Suck! Haha! Lördagen gick åt till högskoleprov, har ingen aning om hur det gick. Men får jag dåligt resultat kommer jag aldrig någonsin berätta hur det gick. Gick det däremot bra kommer jag skryta i några år, jag hoppas att ni inte har ngt emot det! Fick sällskap av Sara och Matilda på rasterna och det var väldigt skönt att slippa känna att man var "själv". Ganska jobbigt mentalt att klara av att skriva prov i flera timmar.

Efter provet stannade Matilda kvar hemma hos mig... eller hur man nu ska formulera det. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, lika trevligt varje gång. Sedan sprang Matilda till tåget och Sarah och Sussi anlände glada ocg goa. Vi handlade hem kina mat, drack vin och fixade oss inför utgången. Erik kom efter ett tag och gjorde oss sällskap och sedan rullade vi alla in mot staden. Väl inne i stan värkte fötterna efter skorna(!) och alla hade vi de trevligt som bara den. Riktigt mysig kväll. Gillade förövrigt hur Sussi lät efter några timmar, haha hon lät som om hon gjorde på rållis för ett eller två år sedan... Kom hem vid 5 tiden på morgonen och somnade.

Söndagen bestod av att sova, städa lite grann och sedan åka in till Medis för att spela volleyboll. Första set var vi grymma i, vi vann de men sedan gick det mindre bra. Andra sätt förlorade vi och tredje set förlorade vi med 25-27 (man går till 25) och fjärde förlorade vi med typ 22-25. Kul, kul!

Nej nu ska jag fortsätta jobba!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0