Måndag

Tjo allesammans!

Ska snart åka på volleybollträning, blir lika lycklig varje gång. Sådan lyckokänsla av att göra ngt man tycker är kul!

Har idag övningskört för andra gången. Haha det gick inte lika  bra. Denna gång fick jag typ 10 stycken motorstopp bara för att jag släppte kopplingen för snabbt. Första gången hände det barea en gång, faktiskt, på rikitigt! Haha! Hann även med en geografi lektion, inte så värst intressant, men men.

För övrigt lider jag sedan i lördags av sussi syndromet (ryckningar i ögat). Inte alls kul väldans irriterande ska ni veta. Så jag förstår nu mer iaf Sussis besvär.

nej måste springa pusspuss!

Kommentarer
Sötis Susanne

Och nu har jag haft ryckandet snart i ett år, congratz! :)

2008-10-06 @ 20:31:03
Besök mig på min hemsida: http://sussipussiandersson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0