Måndag eftermiddag

Jaha då har jag vart i skolan där jag bara satt och tråkade. Så oeffektiv dag idag. Efter lektionen åkte jag och lunchade med mamma och grät ut lite grann över en ceasarsallad. Efter det skyndade jag mig till körlektionen, min tredje sådana faktiskt. Gick bättre än förra gången känner att jag kanske kan bli en bilförare en vacker dag... Men fram tills dess se upp så fort ni läser att jag ska ut på vägarna.

Efter körlektionen ringde jag Sander (nej klart jag inte glömde Sarah) och bokade tid för att skriva på kontrakt för slutskivan. Så ska och göra det imorgon. Sedan är det klart och då slipper jag tänka på det. Jag orkar faktiskt inte med så mycket som jag tar på mig att göra. Kommer börja säg i framtiden... Om jag kan, jag har så himla svårt att säga nej. 

Imorgon blir det inge skola för min del... eller tja jag ska "jobba på egen hand", som om det kommer hända, haha! Så planerna för imorgon är att jobba, åka till Judits och försöka lämna lite kläder samt hålla i träning. Tror att det blir en ganska skön dag imorgon.

Nej nu ska jag ta ut kakan ur ugnen och sedan packa träningskläder och åka.

Puss


Kommentarer
Sötis Sarah

JA DU SKA JU OCKSÅ IVÄG PÅ MÖTE IMORGON, ICKE ATT GLÖMMA!

2008-10-13 @ 20:49:53
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0