Kortis...

Dagen har rullat på som bara den, lite fortare än beräknat. Började iaf med att jag åkte tidigt till skolan för att plugga, woho Malin plugga (eller det var tanken iaf). I skolan blev det lite pluggande iaf, men mest så blev det prata med olika personer.

Efter halva dagen sa jag Nu drar jag! och åkte sedan till Tina där jag färgade utväxten, ÄNTLIGEN, samt fick bort de gula tonerna med den ökände nyanseringen. Haha! Tanken var att jag skulle hinna tillbaka till italienskalektionen, men vi hade för roligt för tiden bara sprang iväg.
Åkte iaf till skolan när jag var klar och lämnade uppgiften till Anneli och fick en ny.

Efter det vart det till att handla mitt vanliga torsdagsmellanmål, haha har handlat det i hela två veckor nu, bestående av youghurt och blåbärsmuffin. Muffinen är bara beroendeframkallande. Satte mig iaf och åt detta medans jag utvecklade mitt svenska tal som jag ska håll om en veckan.

Kvällen avslutades med träning som jag inte kunde/fick vara med på. Men som duktigt lagspelare satt jag iaf och kollade på samt klagade högljutt över att Sarah fuskade med armhävningarna. Haha!

Sedan jag kom hem har jag ätit och pluggat. Har en himlarns laborationsrapport som ska vara inlämnad imorgon! Kul säger jag bara!

Nej en på skolan har ju faktiskt lektion redan kl 8(!!!) imorgon så jag ska gå och lägga mig nu så att jag orkar upp. Jag är det ända jävla eleven på fredagsmorgonar! Illa!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0