Jag står inte ut!

Jag står snart inte ut längre... jag vet att det blir bättre efter typ 3 månader, men jag orkar ta mig tusan inte längre snart. Jag ger nog upp idéen med minipiller för istället för att slippa den jävla mensen så har jag det varje dag. De är förjävligt! Jag hatar de! Jag håller kanske ut i någon vecka till men blir det inte bättre så skiter jag i det!

Igår var jag värsta partypoopern! Hade världens huvudvärk och mensvärk, fy fan! Jag ursäktar att jag bangade Joanna och Jasmin, men jag hoppas att ni hade de SuperDuper kul! Jag hoppas verkligen det! Hihi!

Nu ska jag snart in till staden för att spela (eller tja idag blir det ju titta på för min del)  volleybollmatch.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0