Freedag!

Fredag kväll går ut på att:
- Packa inför imorgon
- Skriva klart min lilla rapport om det gröna proteinet
- Ställa väckarklockan på kl 06.00
- Gå och lägga mig

Bästa planerna jag kunde komma på för en fredag kväll! Alltså de är very, very tragiskt att jag trotts de lamma planerna faktiskt ser fram emot att få gå och lägga mig. Jag har vart så himla trött ska ni veta! Jag hatar som sagt fredagar då dem ska börja så tidigt! Redan klockan 8.00 är det dags för kemi B för min del, inte klokt!

Dagen idag har bestått av, förutom kemin, skolfoto. Dels klassfoto där jag fick stå upp högst upp. Wiie jag älskar att stå upp. Dels porträttfoton, fast man fick inte välja i år. Jag blev något chokad och fotografen sa: Men nej du får inte se nu, gå nu! Haha! Dels fick vi i Studenkommiten ett eget foto, haha lite komiskt att kommiten består av mig, Sarah och Malin. Vi "spexade" till det lite med knallrött läppstift och rödsvart tema. Ska bli kul att se den bilden sen, haha hela skolan kommer mobba oss!

Efter skolfotot gick jag och Sarah runt i skolan fram och tillbaka och frågade vad klockan var, vi var lite trött, uttråkade, förväntansfulla och spända. Haha tror inte att tiden gått så långsamt som idag. Träffade Bella efter skolan och fikade, mysmys. Sedan efter fikan smällde det! Haha mötet med Sander gick smidigare än planerat och jag är lättad, Sarah är lättad och alla är lyckliga. Haha!

Nej måste verkligen packa nu! Ska försöka slänga in några väl valda ord innan jag åker till Åland imorgon!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0