Ännu senare på måndag

Har nu vart på träningen, fick agera extra tränare då Anna (våran vanliga tränare) var sjuk. Kändes kul att hon valde att ge mig ansvaret, kände mig lite stolt faktiskt. Hihi! Dock gick ju träningen mindre bra eftersom att vissa alltid ska vara flummiga och strunta i att det stör de andra i laget som faktiskt är där för att träna. Suck på tjockisen! Haha!

Veckan har två kommande höjdpunkter. Den första inträffar på onsdag då jag och mamma ska på sturebadet och få spa-behandlingar. Finns det något bättre? Ska iaf få ansiktsbehandling samt kurbad. Jag bara älskar kurbad, man är som en ny människa efter det! Ska bli trevligt iaf. Kommer passa på att simma då också så lite träning blir det, skönt!

Veckans andra höjdpunkt är på lördag då vi, volleybollen, ska till Åland för att spela match. Ska bli kul att åka dit med volleybollarna. Får se hur matchen blir, har ingen aning om motståndet, men jag hoppas ju på att det blir jämt spel och eventuellt en vinst. Hihi!

Nej nu måste jag sova, ska och jobba imorgon på pappas jobb. Funderar på att åka med honom, men han är ju på jobbet redan klockan sju. Jag hade närmare tänkt gå upp sju och vara på jobbet runt nio. Haha, jag är en dålig morgonmänniska.

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0