Veckan som kommer

Detta är vad jag ska roa mig mednästa vecka...
- Ha mitt typ informationsmöte
- Gå på Ung Ledare kursen
- Färga utväxten
- Kolla på Tingeling med Sarah (jag hoppas iaf, hihu)
- Kolla på Madagskara 2 med Anna
- Klara körningen så pass bra att jag får köra på "riktigt väg"
- Shoppa, bl a en bh!


För övrigt har jag idag vart och kört med mamma. Lite läskigt när det var snö och halt överallt, men vi klarade det väldigt bra. Först var vi och körde på en vanligtvis ödslig väg, men idag var det massa bilar där som skulle till friluftsområdet. Körde där fram och tillbak och övade start i backe. Sedan körde jag helt själv hela vägen till mormor och morfar. Känner mig väldigt stolt! Haha!

Nej ska roa mig med annat nu!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0