Tjooo

Världen snurrar vidare och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har så mkt att göra och det görs tyvärr inte av sig själv. Men sånt är livet.

Dagen har bestått av att gå på kurs, intressant och kul. Trots att kursledaren var fast i 60-talets normer och inte kunde hålla sig till ett ämne. Kursgruppen bestod av 8:or och 3:or, haha lite komiskt att det bara 8:or och 3:or. Alla var trevliga och jag tyckte om dem. Ska bli kul att träffa dem igen på fredag.

I övrigt ärallt jag kan tänka på just nu är att jag ska få utväxten bort trollad imorgon. Haha finns inget härligare, man känner sig verkligen som en ny människa. Ska även handla underkläder imorgon, vilket också får en att känna sig som en ny människa.

Nej nu ska jag gå och sova... Så att jag har energi snart igen.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0