Ett, två, tre..!

Jag saknar energi just nu där av min minimala uppdatering.

För att börja från början. Lördagen började med volleybollmetch mot ett Åländskt lag. Vi vann!!! Våran första serieseger sedan vi började spela seriespel. Vi var lika lyckliga som dem som vunnit OSmedalj. Haha vi var så lyckliga, men vi var värda segern för vi kämpade otroligt och växte verkligen som lag!

På kvällen blev det utgång med Sarah och Jenny och detvar jättetrevlig. Trots att jag fick mina små fall i berg- och dalbanan. Sarah och Jenny är väldigt bra på det där med att gå ut, har aldrig tråkigt någon gång med flickorna! Filmerna till Sarahs projektarbete var ju bara för klockrena. Kolla in dem om ni vågar, haha!

Veckan har bestått av en del energibrist. Suck är det alltså så här det är att vara skoltrött?!? Ska försöka förhindra detta i framtiden genom att äta mkt järn, vilket jag vet att jag har brist av, men det är ju inte som om man kommer ihåg att äta det! Ska även försöka äta nyttigare i allmänhet så att jag slipper små äta, jag är sämst på att äta rätt. Blir alltid hungrig direkt efter att jag ätit, börjar bli jobbigt.

Har veckan till ära gått i skolan (nehä?), tränat volleyboll, haft en körlektion, fått resten inbokade, vart på kalas för coola morbror Mattias samt stått på öppethus i skolan. Ganska givande vecka än så länge och ännu mer givande lärden bli när vi ska på SACOmässan imorgon med skolan. Vet kanske ännu säkrare vad jag ska bli sen när jag är klar med gymnasiet, vilket är om bara några månader, wiie!

Puss


Kommentarer
Sötis Susanne

Glömde du bort att jag var med på utgången :(

2008-11-20 @ 15:56:06
Besök mig på min hemsida: http://sussipussiandersson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0