Morgondagens agenda

Ska snart krypa ner i sängen och tycka att världens bästa ting är mitt gossiga, mjuka, varma dunntäcke! Jag har ingen förståelse för er som inte har det, det är ju så underbart!

Men innan det ville jag bara slänga in några rader här. Låter som en trevlig idé va?

Igår kom beskedet om att min lilla iPod var lagad efter den fruktansvärda olyckan. Dom hittade dock inte felet på Little Miss Noice (som jag döpte den till) så jag fick en ny. Jag är lycklig då jag inte haft musik i öronen på några veckor nu!

Imorgon blir det till att först gå på kurs, alltså jag ser som den nörd jag är fram emot den. Sedan blir det till att handla en klänning eller ngt annat sexigt(!) haha ja ngt sådant fattas ju i garderoben. Det flesta kläderna följer nu mer temat trevliga och söta. Efter det så ska jag ta med mig pepparkakor och bege mig till Jenny där det blir glöggfest. Trevligt, trevligt ska det bli. Efter en, två, flera glöggisar kommer vi rulla in emot staden. Vad som händer sen vet man aldrig innan. Haha!

Nej nu måste jag verkligen gå och lägga mig innan mamma blir tokig på mig...

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0