Mens monstret...

... Har slagit till igen. Jag har vart klar vaken sedan 8 pga de enorma smärtorna i magen. Har inte kunnat vara still har tagit både ibumetin och alvedon. Jag har aldrig i hela mitt liv haft så här ont, helt seriöst känns det som om jag har ett monster i magen. Ringde pappa som sa att mig att ringa sjukvårdsupplysningen och tanten där sa åk till danderyds gyneklog akut nu!

Så ska klä på mig sedan åker jag. Varför är jag kvinna? Fan ta jäveln som kom på mens!



Update... Sjukvårdsupplysningstanten sa att jag skulle ringa innan jag åkte så gjorde just det. Tant nummer två (hon som svara nu när jag ringde) sa att jag skulle äta pronaxen och ha värme och inte åka dit. Ev åka dit senare idag om de inte försvinner. Men slipper iaf det, men jag har ju fortfarande lika jävla ont!

Kommentarer
Sötis CLARIZZA

Claras tips: Ät choklad eller annat godis Malin :)

2008-11-16 @ 15:46:30
Besök mig på min hemsida: http://pannkakssylt.blogg.se/
Sötis Emma

Värme är det enda som hjälper när man har sån mensverk - tro mig testat allt!

2008-11-18 @ 20:24:57
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0