Lyckan kom med posten idag...

... Jag blir troligen ännu mera nördstämplad nu... men men.

Jag fick besked om att jag ska få gå på Ung ledare steg 1 kursen. Det är en kurs som handlar om att vara tränare i allmänhet och jag ser verkligen fram emot det, det är något som jag verkligen tycker är intressant. Det kommer säkerligen hjälpa mig att få de små 95:orna att göra som jag vill och bli stockholms mest vältränade volleyboll lag. Haha vilka mål jag har.

Kursen kommer iaf bland annat att innehålla:
- Ledarksapsteori
- Undervisningsmetoder
- Lär känna dig sjävl allmänt samt lär känna dig själv som tränare
- Kostlära
- Jämställd idrott

Jag ser verkligen fram emot detta... Jag är verkligen en allmän nörd! Haha! Men tänk vilka kunskaper man bara kan suga i sig och på så sätt bli en bättre människa! Ja jag känner verkligen att jag är största nörden.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0