Livet i största allmänhet

Allt posetivt du säger hör jag inte, de negativa du yttrar tar jag åt mig av som om det vore goodiebags. Ingenting stämmer, ingenting funkar och jag känner mig så liten. Känner mig så ensam ibland, känner mig så uppgiven. Finns inget att kämpa för längre, finns inget som har tillräckligt stor betydelse för att jag ens ska orka bry mig... Är längst ner i berg- coh dalbanan. Men ge mig en vecka eller två så är jag uppe igen, men farm tills dess kommer jag inte orka bry mig särkllit mycket om något.


Orkar inte med skolan längre... Ligger så mycket efter! Jag Malin Andersson är dålig i skolan och jag bryr mig inte! Något jag aldrig skulle ha trott att jag skulle yttra, men nu är det så. Kämpar just nu iaf med en psykologiuppsats som är så tråkig så. Men måste verkligen bli klar med den, så jag har sagt att om jag inte blir klar med den så får jag inte kolla på film innan träning *ooh noo* Haha!

Gårdagens var en ganska skön kontrast mot vanliga dagar. Började med att mamma hade bakat scones, något hon är riktigt bra på. Åt dem och njöt av att de var sol ute. Så fick med mamma på en lång promenad på ca en timme ute i friska luften. Skönt, skönt. Sedan handlade jag ett par nya vinterskor. Dem är så varma och sköna, helt underbart. Tog sedan en lång skön dusch för att sedan klä på mig en massa kläder och sedan åka till solna där jag första åt med pappa, Mattias, Isa och Anders och sedan gick vi alla på AIK's sista hemma match för säsongen. Riktigt bra match! Fast jag hade glömt glasögonen så jag såg inte riktigt allt, men men, haha!

Nej nu måste jag verkligen fortsätta med den dumma uppsatsen!

Puss

Kommentarer
Sötis Sarah

Hjärtat du är inte dålig. Du är bara lite sämre än vanligt, du klarar det :D

2008-11-03 @ 16:39:07
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/
Sötis Matilda

jag hejar på dig Malin!

2008-11-03 @ 21:52:52
Besök mig på min hemsida: http://matildows.blogg.se/
Sötis Sarah

Nyfiken i en strut :D

2008-11-04 @ 18:47:52
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/
Sötis Sarah

haha, ja det är en cosmo i glaset också¨. Det där med fancy glas är ingenting man satsat på i bulgarien :P

2008-11-05 @ 18:41:58
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0