Ett snabbt inlägg...

... innan jag somnar med italienska boken i famnen.

Har prov imorgon i italienska, hade helt glömt detta, med helt glömt detta menar jag faktiskt glömt bort de helt. Har visserligen fått en eller två *iiih* momenst men dem förträngde jag på en gång. Gah jobbigt iaf vet inte om jag kommer klara det, men vill verkligen det för italienskan är det ända roliga i skolan... eller inte ända, men det roligaste iaf.

Igår kom Tina hit för att hon skull klippa av mig det värsta riset i topparna, men hon hade glömt saxarna (!) haha! Hon fick istället roa sig med att noppa mina ögonbryn... Ser ut att ha kvinnliga ögonbryn igen och ingen blondskogsdunge, haha! Hon kom iaf över idag igen för ett nytt försök... det resulterade i att hon tyckte att vi skulle klippa bob på mig... men icke sa nicke så kul skulle vi faktiskt inte ha idag tyckte jag.. så hon toppade bara och fixade luggen. Nu är iaf håret knappt uppsättningsbart... Det är liksom två cm hår som sticker ut ur hästsvansen. Men jag är lycklig jag *snyft*. Vi har iaf lagt upp en plan om att vi i fortsättningen inte ska bleka min utväxt utan försöka ljusfärga vilket sliter mkt mindre. Om det lyckas kanske jag har hår nedanför axlarna, som inte ser ut att höra hemma i ett packet med svinto, om sisådär 5 år. Jag längtar! Woho! Tina är, bara så att ni inte missuppfattar, en jättebra frisör. Inte hennes fel att mitt hår har samma kvalitet som en LV väska köpt på loppmarknad på en bakgata i thailand. Haha! Hon är bara mån om att jag inte ser ovårdad och sliten ut, vilket jag är djupt tacksam för, trots att håret då och då inte är längre än till nedanför öronen.

Nej måste plugga nu innan jag inser att ingenting funkar och jag somnar...

Puss

Ps. Imorgon blir det kladdkaka mina kära italienska vänner ds.

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0