Detta bör inte hända!

Jag är den som alltid vetat vad jag vill bli. Jag är den som alltid vetat vart min framtid går. Jag är den som aldrig behövt oro mig. Jag har alltit snabbt svarat att jag ska bli arkitetk. Men inte längre. Livet suger. Intagningspoängen var ju till och med högre än jag räknat med. Hade räknat med att dem kanske landar på 18 (vilket jag skulle kunnat fått med visst pluggande och upptentande) Men nej dem landade på 19,76 i Lund. Vill inte ens veta vart KTHs poäng blev.  Ibland hatar jag alla pluggisar som finns där ute!

Vad ska jag bli nu då?
- Dagisfröken? Gah mardröm med massa barn
- Jobba på ICA? Hade jag ju kanske tänkt göra ett år eller två, men hela livet?
- Jobba på bank? Jag hatar ekonomi
- Målare? Jobbigt att stå och måla hela dagarna ju!

Det jag skulle kunna tänka mig är att börja jobba med event. Det är ju jättekul med organiserande och sådant. Sedan skulle jag även kunna tänka mig att typ jobba som uppdragsledare inom olika projekt. Måste bara skapa mig kompetens inom något område så att jag kan bli det.

Nu ska jag deppa lite och sedan ta tag i mina framtidsplaner

Puss


Kommentarer
Sötis Linnea

Fina alternativ dar Malin, malare... Ja det sager val nagot att du tankte pa det?

2008-11-20 @ 18:36:15
Sötis Sarah

KÖR PÅ KOS! :P

2008-11-20 @ 18:54:59
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0