Va ska jag ta mig till?

Illamående är ett faktum, tårarna trillar ner för kinderna, huvdvärken bolmar och jag fryser så in åt helvete...

Kort sagt stressen slog just till och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har aldrig känt så här förut. Det är inte kul, det är obehagligt.

Jag tror att jag tog mig vatten över huvet när jag började i tvåan och alla dessa kurser skulle läsas. Visst kommer belöningen bli fantastik (ett sista gymnasieår som bara består av ett få antal lektioner), men är det värt att jag håller på att tynna bort av allt detta? Om jag dessutom slutade att sikta så högt hade dessa problem aldrig vart problem.

Jag hade vart lycklig av att det snart är sommar. Just nu kan jag bara tänka på hur jag ska hinna med allt.. Det kommer inte funka, jag tror att jag ska ge upp

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0