Tränar drömmen blir verklighet

Ihihi jag ska bli tränare för Sollentunnas volleyboll lag för flickor 95. Jag ska bli fysiktränare! Eller alltså okej imorgon får jag det slutgilltiga svaret, men dem har sagt att dem är intresserade och jag föreslog själv att jag imorgon ska komma och prata med dem. Så efter det så får jag reda på defenitivt. Men jag är ganska säker på att dem kommer falla för min charm *host jag är den mest ocharmiga tjej jag känner men det löser sig host* Är så lycklig! Att få svaret att dem är intresserade har vart mitt livsmål den senaste månaden (eller ja kanske lite kortare)!

Tror att jag ska fira detta genom att baka en kaka åt mig själv, för vet ni man behöver själv inte göra armhävningar bara för att man som tränare får andra att göra det (äs:det är tillåtet att vara tjock och otränad)

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0