Tillbaka framför datorn...

... Kom igår hem från Frankrike. Resan var väldigt bra, härligt att faktiskt komma bort ett tag.

Det bästa och mindre bästa med resan:
- Jag glömde mitt läppsgrejs som påster på såren fick jag Elizabeth Ardens eight houre lipstick + crém av mamma.
- Jag köpte ett IDkit med 2 foundation puder, 1 vanligt puder, 1 solpuder, 3 borstar och en ansiktskräm för bara 65 Euro.
- Vi rodde i den stora dammen i Versailles...
- Anna var klockren när hon svarade på mammas: - Anna vi får ta och lägga rabarber på en Metro åt dig. Hon svarade nämnligen: - Men mamma varför ska jag lägga rabarber på en metro? 
- Jag lyckades somna på ett franskt, typ, pendeltåg under rusningstrafik.. Det bästa: Jag lutade huvudet ut i gången så att ingen kom förbi...
- Fick se Eiffel tornet by night och by day... väldigt vackert båda och.
- Fick en smärre chock när jag tog några, vad jag trodde normala, popcorn. Det var sockrade popcorn, inte alls gott!

Kommer kanske lite bilder senare... vi får se

Just nu sitter jag och pluggar. Det går sakta men säkert framåt, om allt ska bli klart i tid behöver jag dock skynda på lite. Har 4 prov i veckan som kommer, 2 inlämningar och det fruktade och jobbiga beeptestet kommer vi ha på idrotten på onsdag. Så jag är lite stressad över hur detta ska gå!

Har för övrigt vart sjuk duktig idag, det har även Sainey vart. Vi var och tränade och tränade aktivt i 1 ½ timme, vilket är väldigt mkt om man inte tränat ordentligt på ett bra tag. Tro att vi lyckades träna varenda muskel i kroppen... Så imorgon blir det nog till att plågas av träningsverk....

Kan även berätta att jag handlat en ny ansiktskräm idag... wiie den är så härlig! Jag är väldigt bortskämd med bra produkter just nu.. kommer dö när krämen, pudret, mitt läppgrejs och min underbara skrubb är slut!

Nej nu måste jag verkligen tillbaka till verkligheten.. på återseende!

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0