Joanna är vuxen!

Sitter just nu hemma hos sötisen som idag dagen till ära fyllt 100 år tänkte jag säga, men nej hon har faktist bara fyllt 18 ljuva år. Jag ursäktar btw redan för stavfel i texten.

Skrivet någon gång i natt

Är nu hemma. Åkte från Joanna kl 5.40 imorse då jag ändå inte sovit något... Inte pga av att jag inte kunde sova eller ngt som låter negativt utan för att jag liksom haft roligt ända fram tills jag åkte. Jag hade liksom inte tid eller lust att somna. Jag är om ni undrar dessutom fortfarande super pigg. Iaf när jag kom hem och skulle gå upp för trappan höll jag på att dö av chock. För precis när jag liksom tog tag i trappstången så kom det ut en kille i 25 års ålder från hissen. Så fick en liten chock och skrek till och sen började båda att skratta. Haha morgonmännsikor är vi allihopa!

Går kvällen bestod av riktigt god mat, trevligt folk, skratt i massor, roliga berättelser och annat härligt. Tack för en trevlig kväll min allra härligaste och bästaste vän Joanna Amanda Lo Brisegård. Love you big time!

Kommer säkert upp lite fler detaljer om kvällen senare ^^

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0