Jag stannar så att säga

Jag och Sarah har insett att vi inte kommer kunna slita oss trots allt från livet. Men iaf jag är riktigt lycklig över att vi fick chansen att faktiskt tänka nytt. Kändes så rätt för tillfället, men som med alla plötsliga idéer så kom vi fram till dess negativa sidor. Men jag ångrar inte en sekund att vi började kolla efter lägenheter och prata med Josefina!

Nu sitter jag här hemma efter en kort skoldag bestående av nationelltprov i engelska B. Resultat vill jag inte veta, jag bryr mig inte ens för jag vet att det ändå inte spelar någon roll för mig just nu.

Övrigt inplanerat idag är:
- Bada Zingo
- Plugga inför svenskaprov som är imorgon
- Äta lunch (är sjukt hungrig borde äta istället för att sitta här)
- Sen är det tomt i kalendern

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0