Jag är helt slut

Efter en helt mysig fest hos Joanna i fredags så var jag lite död. Sömnbrist slutar alltid med att jag till slut inte orkar mer, vilket oturligt nog inträffade hemma (på lördagen) hos Iza som firade att hon har fyllt år. Så jag var inte direkt på festishumör, jag var mer på somna i soffan humör. Så jag lämnade efter en stund festen för att träffa Sussi istället, som under dagen vunnit sin turnering! Woho Grattis till Sussi! Och det var unegfär det som hände under helgen. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde på söndagen.

Idag har jag var ledig. Dock kan man ju inte dirket påstå att jag tagit vara på dagen. Jag har suttit hemma hela dagen. Fast jag är ganska stolt över mitt sjukligt kreativa verk som jag pysslat med under dagen. Ni kommer troligtvis att få se det lite senare om ni har tur, hihi.

Imorgon så väntar pluggande med Sainey, volleybollshoppande och annat smått och gott. Vad det gäller nu så ska jag gå och handla ett packet med chokladglass, för jag är beroende av den underbara glassen tillsammans med jordgubbar!

image76


Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0