Den gamla Malin

Jag har tappat bort henne, hon verkar ha rymt. Jag blir ledsen i ögat av detta.

Läste igenom ett antal gamla blogginlägg och insåg plötsligt att solstråle Malin med ett leende på läpparna är borta. Jag var, rätta mig om ni anser annat, en av det gladaste personerna. Jag levde verkligen upp till mitt motto: Med ett leende på läpparna... Nu är jag supersura Malin med pms syndromet. Alltså jag är fan sjukt sur, tråkig och allmänt partypooper numera.

Jag lovar här med att försöka återfå min solstråleglans och ett konstant ärligt leende. Inge glödelampesken och fake leende!

Kommentarer
Sötis Sainey

Hahaha! pms syndrometXD det är ett bra ord tycker jag:P
Men du har rätt i att du borde bli gladareXD Jag hejar på dig..;)

2008-05-04 @ 17:52:45
Sötis Malin

Ditt stöd kommer defenitivt att behövas i kampen om solstråleMalin ;)

2008-05-04 @ 19:06:27
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0