Champange

Haha alltså jag gillar mammas upplägg för Paris resan. "Malin det enda vi behöver göra är att säga det rätta ordet: Champnage! och sen kommer resan att bli super bra! Vi börjar dagen (då vi reser) med champangefrukost. Sen fortsätter vi hela dagen på samma sätt. Så fort någon frågar nått säger vi bara champnage!" Pappa är vi detta tillfälle snabb med att lägga till: Men inte på flyget Marianne där får Malin inte dricka för där gäller svenska regler. Mamma: Attans då! 

Haha diskussionen går sedan vidare och pappa börjar fundera: Men exakt hur ska vi ta oss till Versiale? Mamma och jag i kör: Lite champange och sen löser sig allt! 

Kortsagt denna resa kommer nog inte alls bestå av allt för många minnen om det blir som mamma planerat! Haha! Gillade även pappas kommentar: Jaha och de blir väl jag som får betala antar jag...
 


Kommentarer
Sötis Hemlig

Lär dig stava för fan.

2008-05-18 @ 23:50:26
Besök mig på min hemsida: http://www.seehersquirt.com
Sötis Malin

Eller så ignorerar jag din kommentar och är lycklig utan jag behöver stava perfekt

2008-05-19 @ 14:11:54

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0