Volleyboll och godis begär

Var och kollade på mina volleybolltränare som spelade match mot varandra idag, det var jätte jämnt och spännade. Jag kom dock lite sent till matchen eftersom att jag helt enkelt inte orkade skynda mig (satt med mjukisbyxor på en kvart innan tåget som jag borde tagit gick). Nör jag väl kom fram så hittade jag tillslut till rätt ställe, med andra ord jag lyckades hamna på någon föreläsning om Nunnor som SVT hade bara för att jag gick upp i fel trappa! Haha jag är bra duktig ibland. På läktaren hittade jag Jasmine och hon berätta hemligten om att hemköp vid skanstull sålde lösgodis för 2.90 hg! Så så fort matchen var slut så åkte vi dit, men tråkigt nog så var allt gott godis slut! Så det blev tråkigt bog inget godis..!

Imorgon kommer flickorna Joanna, Emma och Malin över och pluggar svenska. Får se hur det kommer gå, jag hade tänkt sätta mig och fortsätta på den del som Joanna på börjat. Joanna den sötisen är alltid duktigt hon och pluggar i tid. Själv gör jag allt i sista stund, suck! Ska kanske börja nu..

Puss

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Sötko. :) I am trying. (a)

2008-03-09 @ 10:38:05
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0