Tråååkigt

Sitter och kämpar med världens genomgående tråkigaste bok! Jag hade faktiskt hoppats på att boken skulle vara bra då den dels är en klassiker och dels Linnéa rekomenderat den, men Brott och Straff suger!!! Den är inte bara dålig utan den är dessutom äcklig! Jag vill inte behöva läsa om en yxa som kluver ett huvud mitt itu! Jag hade förhoppningar om boken, jag såg till och med framemot att få läsa den. Men 200 sidor in i boken så har jag ännu inte lyckats ta till mig boken... *liten snyft*

I övrigt så känner jag hur pluggande håller på att kväva mig... Boken ska vara färdig läst till imorgon, på tisdag är det kemiprov. På fredag nästa vecka ska dels en VG-komplettering i kemi vara inne samt en uppgift om befolknig inom Geografin ska vara inlämnad. Men efter alla jobbiga uppgifter väntar ju den bästa av belöningar: Italienresa! vi åker om bara 12 dagar! Wiho, det ska bli underbart! Gelato, Mozzarella, italinerare, sol och shopping! 

Måste fortsätta läsa nu... *suck*

Puss 

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Jag som tycker att det är lugnt i skolan nu. :O:O

2008-03-27 @ 19:18:31
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Susanne Andersson

jag tycker också det är lugnt, njuter av tiden som är kvar till VTFF ;D

2008-03-27 @ 19:55:22
Besök mig på min hemsida: http://sussipussiandersson.blogg.se
Sötis Malin

Hmm men jag tror att jag lyckats dra på mig en massa mer saker en er... Jag tycker långt ifrån att allt är lugnt

2008-03-28 @ 11:02:53
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0