Tjejmiddagen

Som vi alla vet så blev tjejmiddagen tillslut av (inget jag tvivalde på men endå haha). Bilderna som togs var kanske inte det mest tilltalande, men jag bjuer på dem ^^

Middagen, alltså maten, blev nästan lyckad. Om man bortser från att maten var cirka en timme försenad mot vad jag hade räknat med så var det bara potatisen som inte var lyckad. Haha potatisen var i ugnen i cirka en timme utan bli färdig, men men annars är allt lugnt.

Tycker att det var kul att så många fastnade framför EyeToy, dom stod framför tv:n i timmar och spelade. Sötisar! Dock fanns det ju en liten dålig sak med EyeToy, haha, spelat gjorde så att Loo ramla (med viss hjälp av motståndaren) på lampan som böjdes och typ dog och gjorde ett stort blåmärke på sötisens rumpe stump.

Morgonen efter så blev det Gino och våfflor till frukost! Haha, bra start på dagen.

Tack för hjälpen med städningen!

Puss

Kommentarer
Sötis sarah

SÖTIS, din mat var jättegod! :D

2008-03-23 @ 20:26:16
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis JoannaAmandaLo

Gjorde ni våfflor sen? :O UTAN MIG. gaaaaaaaaaaaaaaaaah. haha!

2008-03-24 @ 17:13:58
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0