Sovmorgon!

Go morgon Go morgon!

Vaknade för sisådär 30 min sen, det var så skönt att bara sova bort hela halva dagen. Att jag var lite gullig när jag går förbi pappa och tv:n och säger: Men skulle du inte kolla på vasaloppet idag? Pappa svarar: Jo men dom gick i mål för cirka två timmar sen! Haha!

Igår blev det lite av en favorit i repris. Kvällen började på Maddes med Sarah, vi satt och prata om lite allt möjligt och det var trevligt och mysigt. Efter en stund kom även Matilda och vi fortsatte att prata om allt möjligt. Sötisarna fortsatte med smslekarna som faktiskt är väldigt intressanta. Efter ett tag så var v i duktiga och handlade mat åt Sarahs vän vakten. Och efter det så vart det en liten promenad genom staden igen. Väldigt mysigt! Sen blev det till att ta sista tåget hem vilket även Matilda gjorde! Jätte trevligt med sällskap även på tåget, extra trevligt att börja få lära känna en person.

Idag ska jag väl ringa Sainey som jag ska plugga med..? och sen tänkte jag typ bara ta det lugnt oc h vara helt super slö...

Puss

Hmm planer för tisdag är fixat *äntligen* Haha!

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0