Sjuklig måndag

Har som sagt legat hemma och tyckt synd om mig själv idag... Inte så jätte roligt, man tröttnar ganska snabbt liksom. Jag åtgärdade iaf uttråkadheten genom att hyra två filmer. Blev lite av drottning tema, dessvärre var ingen av filmerna så bra som jag hade hoppats. Filmerna var The Queen och Marie Antionette. Fast den människa som inte blir avundsjuk på Marie Antionettes garderob och bakelseförråd är helt klart knäpp! Det var så gulligt, söt, mysigt och ja alla himlans gulligt pittoerska ord som ni någonsin kan komma på. Hihi!

Nej men nu ska jag faktikst ta och lägga mig är det tänkt, så att jag orkar vakna och gå till skolan imorgon, om än bara för en lektion.

Puss

Kommentarer
Sötis sarah

Kul för dig hjärtat, själv blir jag bara sjukare och är borta imorgon också..

2008-03-10 @ 19:31:42
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis evers

Det tråkigaste som finns måste vara att vara hemma, fårn det man nu håller på med. Kan vara skönt en dag, men inte i längden

2008-03-10 @ 19:36:46
Besök mig på min hemsida: http://erikevers.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0