Påsk!

Påsken (vilket i år inföll på lilla pappas födelsedag) firades ute på landet. Har haft några ganska mysiga dagar där ute. Fick skjuts med Lillis, pappas vän, upp till landet och av honom fick jag även, äntligen, min beställda plattång. Lillis jobbar på OBH Nordica så han hade fixat ett gratis varuprov åt mig! Wiie så jag är nu en stolt ägare av plattången rfån OBH Nordica/Björn Axen. Väl på landet så blev jag pånytt kär i min lilla stuga, den är så mysig nu när jag har fixat till den. Älskar alla det röda detaljerna som ger en varm känsla.. och klänningarna är verkligen perfekta som tavlor.

Tror inte att jag avrt så mätt som jag var på lördagskvällen. Haha, jag tror att vi alla gick up minst 3 kg den dagen. Vi åt sjukt mkt mat och vi åt dessutom upp ett stort (riktigt stort) påskägg fyllt med godis. Haha, alla var överens om att nästa vecka blir det fasta. Förutom att äta så passade vi på att åka in till Norrtälje och strosa på dagen, ganska härligt att gå runt i den lilla staden.

Har inte så mkt mer att berätta (läs: hinner inte för nu ska jag åka till Sainey och bli fet(are) Haha)

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0