Och så har denna dag sprungit förbi

Hejsan Hoppsan!

Sitter just nu och är ganska otålig. Har tusen saker att göra, men kommer inte på vart jag ska börja så jag sitter och gör ingeting vettigt alls istället.

Dagen har bara sprungit iväg! Efter diverse skollektioner så åkte jag och lunchade med mamma och Anna. Vi åt på en lite gullig italiensk restaurang vid Fridhemsplan och pastan var bara så god! Det var den bästa pastan jag ätit på länge. Dock så blev det en snabb lunch då jag bara hade en timme på mig innan det var extra kemilektion inför provet imorgon. Satt och pluggade med söta Erik och det gick väldigt bra, tror att jag kommer klara provet och faktiskt inte få black out på provet imorgon, but you never know!

Efter extra kemi så bars det av hemmåt... På tåget fortsatte Erik plugga medans jag var lat och bara satt och kolla på, men ngn ska ju vara den lata. Väl hemma så blev det till att plugga, få sms om att gå in på hemsidan McTime.se där jag tydligen ska skriva in när jag ska jobba osv. Dock så kommer jag inte få jobba så mkt som jag vill, för det finns under hela april endast 8 jobb pass varav 2 ligger under veckan som vi är i italien  och resten av dagarna är på dumma dagar! Pfft! Funderar på att faktiskt tackla nej till jobbet endå, jag menar jag har ju ändå inte skrivit på kontraktet.

Var just upp en snabbis till centrum för att kolla på ett par nya inomhusskor till Volleybollen! Jag vill ha ett par nya nu!!! Jag hatar mina nuvarande (lyckades av ngn anledning få en hata mina skor ryck) haha! Men kommer nog inte köpa ett par nya förens efter italien endå!

Ska dra nu, tåget går om bara 30 min och jag har knappt börjat byta om inför träning!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0