List Utmaning

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jadu.. det var en klurig en. Tror att jag skulle bli förvånad om det fanns 3 saker folk skulle bli förvånade över att veta om mig...
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Att dem har ett leende på läpparna så ofta som möjligt!
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Nej jag hade ju inte det... Trotts att jag ville ha ett!
Hur var du som barn?
Jag var den där söta lilla ungen som satt och pysslade hela tiden!
Vad tycker du om fildelning?
Orka bry sig? Om man vill så vill man om man inte vill så vill man inte...
Varför bloggar du?
För att kunna skriva av mig, vilket ibland verkligen behövs. Sen om någon läser vad jag skriver är väl bara en bonus!
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Vänskap är det underbaraste som finns, kärlek är mer något som kommer på köpet.
Vad kan man leva utan?
Männsikor som vill vara fula! 
Vilket är viktigast hos din partner?
Att han förstår sig på mig... vilket inte alltid kan vara lätt, vilket gör det viktigt
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Om harmoni är samma sak som choklad?
Hur ofta lagar du mat hemma?
Så fort pappa är bortrest, vågar inte låta mamma laga mat. Mamma laga mat = Alla in på akuten för matförgiftning
Vad skulle du göra med ett friår?
Nått oväntat och roligt
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Jag älskar mozzarella och pasta! Med andra ord Italiensk matkultur!
Hur svarar du i telefonen?
Maaalin eller Hallå eller Go morgon eller ...
Är du pinsam på fyllan?
Nej inte mer än vanligt iaf (vilket betyder jag är pinsamt klumpig all the time)
Vilken var din första konsert?
Det var.. ehm.. ja.. Jag vet faktiskt inte
Hur ser folk dig?
Jag vet faktiskt inte, det har vissat sig att jag har haft väldigt fel om hur människor uppfattar mig...
Människa som gör dig enbart ledsen?
Tror inte att det finns någon sådan, människor gör en antingen lycklig eller irriterad
Människa som gör dig enbart glad?
Ehm alltså jag blir glad av dt flesta
Värsta känslan?
Oh-no internet är avstängt
Favorit tv-program?
Gossip Girl!!
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Sol, vänner, fika, shopping och sen lite annat ;)
När grät du senast?
Troligtvis den gången jag grät på tåget över att mitt hår var för kort, vilket var ca 2 månader sen.
Är du vidskeplig?
Lite då och då, beroende på om det är till förmån för mig eller inte
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle inte vilja ändra på nått, jag är väldigt nöjd med hur allt är just nu
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen? 
Vem vill inte? 
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Här hade det kunnat bli en lista.. men den är kind of lite hemlig
Vart går din drömresa?
Till Italien just nu, men det ändras ju hela tiden ;)
Vem är ditt drömragg?
Min bartender!!!!
När blir man vuxen?
När man känner för det
Vill du säga förlåt till någon?
Kanske lite, men det kommer jag aldrig i hela mitt liv göra
Vem är din hjälte?
Måste man ha någon..? Jag har ingen ;(
Vad tror du på?
Tomten ;)
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Det finns ingen som jag kan komma på just nu faktiskt :O
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Snygg.. ehe såklart ;) Sin egen lycka gör man ju endå själv
Vad är lycka?
När man har uppnått sina mål med livet
Vilka personer beundrar du?
Finns en hel massa, jag beundrar de flesta personer för olika småsaker
Vem var din första kärlek?
Ben&Jerrys, en kärlek som kommer vara i en evighet vill jag lova
Vem har makten i ditt liv?
C'est Moi
Har du någon dold talang?
Haha jag är bäst på att sälja biltidingar ;)
Har du mobbat någon?
Inga kommentarer :O


Jag utmanar
Oscar, Anna, Marta och Emma

Kommentarer
Sötis Tjoscar

Hon har mobbat mig ju :'(

2008-03-03 @ 09:19:56
Besök mig på min hemsida: http://ljudetavmig.blogg.se
Sötis Anonym

Haha! Ehm som sagt inga kommentarer ;)

2008-03-03 @ 13:48:51
Sötis Malin

Från mig btw

2008-03-03 @ 13:49:31
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0