Lektion...

... Jag erkänner oskar är lite bättre än mig på CAD. Men jag tycker allt att jag är lite duktig jag med. Vi har precis gjort en ful ritning som var i rött och rosa, sjukt ful färgkombo, men men inte mitt problem!

Igår vart en tröttsam dag. Efter att jag kom hem så satt jag och pluggade på retorik en stund, men alltså jag kommer blanda ihop alla ord! Haha en hel del massa konstiga latinska namn. Efter pluggandes så gick sa mamma: - Men Malin ska du inte gå och lägga dig en stund (klockan var då typ 14.00) så jag gick och la mig och sov tills 20 i 6. Och klockan 6 så kom det en massa gäster, för mamma hade bestämt sig för att ha middag! Snällt av henne att väcka mig 20 min innan alla kommer! Men men jag hann fixa till mig så att jag inte såg nyvaken ut. De gäster som kom var; Mormor & Morfar, Farmor samt min morbror Magnus med familj. Jag satt mest och halvsov genom middagen och altl det sociala. så fort alla gott vid 10:tiden så slängde jag mig i sängen och somna!

Men men senare idag så är det retorik prov.. och jag har verkligen ingen aning om hur det kommer gå.. Men jag hoppas på det bästa!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0