Låt mig bli frisk...

... Denna natt har vart den värsta natten på länge! Den har bestått av att få febertoppar, riktigt jobbiga hostattacker, kramp i benet (>.<), ett huvud som känts aningen större än det borde och en hals som bara värker och säger: Ihihi du har halsfluss! Jag hoppas dock att det bara är jag som inbillar mig att jag håller på att få halsfluss för annars så kan jag ju lika glömma allt vad Italien heter! Med andra ord veckan som kommer är den vecka som jag har flest prov och inlämningar på... och om jag inte kan göra dem så kommer jag få göra dem under VTFF vilket är samma vecka som Italien resan är planerad till!

Vad jag vill ha sagt här är: tyck iaf lite synd om mig!


Var även inne och kollade på Emmas blogg och hon hade vart och handlat skor! Jag blev ju bara lite sugen jag med! Tänk vad härligt med skor...  jag tänker allt åka och handla på skopunkten så fort som möjligt! Fast jag behöver ju handla ny inomhus skor till volleybollen och sen kommer jag beöva handla joggingskor... Suck hej då ett helt studiebidrag och möjligheten att handla söta skor!

Dessa sötnosar fastande jag iaf för när jag var inne på hemsidan och drömde


Puss (jag hoppas inte att baciller sprider sig via internetpussar)


Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

har inte de gråa lackskorna funnits på skopunkten i typ evigheter? :O:O

2008-03-09 @ 19:50:42
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Malin

jo jag köpte dom där för typ.. ett halvår sedan? :P
men fina är dom :D

2008-03-09 @ 21:35:21
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se
Sötis Isabelle

Stackare.. Vi har precis lyckats bli friska over here.. Inte kul att vara sjuk, så krya på dig! :\

2008-03-09 @ 22:50:29
Besök mig på min hemsida: http://juncti0n.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0